top of page

המדריך המלא להתחדשות עירונית הריסה ובנייה (תמ"א 38/2) ופינוי בינוי

פרק א' - הקדמה

 

       כמעט תמיד, פרויקט של פינוי בינוי או הריסה ובנייה יהיה המפגש הראשון שלנו עם ענף ההתחדשות העירונית ואולי עם עולם הנדל"ן בכלל. הניווט בתחום סבוך זה עשוי להיות מאתגר או מבלבל – ואנחנו כאן לסייע לכם לקבל את כל הידע שיעזור לכם לצלוח את התהליך בשלום.

        המדריך שבידיכם נועד לסייע לבעלי דירות שמעוניינים לצאת לדרך עם פרויקטים של התחדשות עירונית. מדובר במדריך ללא כוונת רווח שנכתב כשירות לציבור – במטרה לספק מידע מקיף, רציני ובלתי-אמצעי לבעלי הדירות.

         לאורך העמודים הבאים נסקור לעומק את התהליך הכרוך בפרויקט הריסה ובנייה ואת משמעותו. מטרת המדריך שבידיכם היא להעניק לכם תמונה מקיפה וכוללת של היתרונות במיזם הריסה ובנייה, השלבים השונים בתהליך והעצות החשובות שיסייעו לכם לצלוח אותו בשלום. מדריך זה לא נועד למלא את מקומם של ייעוץ משפטי מוסמך או של התייעצות עם אנשי מקצוע – אבל ביכולתו לתת לכם את הידע האישי הדרוש לפני היציאה לדרך.

         המדריך מבוסס על הניסיון העשיר של חברת אלמגורים, מהחברות היזמיות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בארץ. את המדריך ניסחו אנשי הצוות המקצועיים של אלמגורים, שמתמחים בשלבים השונים של מיזמי הריסה ובנייה או פינוי בינוי: מאיסוף החתימות ושרטוט תכניות הבנייה, דרך הפן המשפטי של אישור התכניות בוועדות התכנון – ועד לבנייה עצמה.

 

מאחלים לכם בהצלחה לכל אורך הדרך,

צוות אלמגורים – בונים לך התחלה חדשה

להמשך קריאה:

bottom of page