top of page

לבחור יזם טוב ונכון לתמ"א 38

לפני היציאה לדרך בפרויקטים של הריסה ובניה או תמ"א 38/2 או תמ"א 38 חיזוק מבנים, חשוב לבחור בחברה היזמית הנכונה שתאפשר לקדם את הפרויקט בצורה מקצועית, טובה אמינה במהירות האפשרית, ללא עיכובים מיותרים.

​​להלן נפרט את כל הדברים שצריך לבדוק, וגם כמה מילים עלינו.

 

תביעות ובדיקות ראשוניות

בתור התחלה, מומלץ מאוד לעבוד עם חברה שנהנית מרקורד נקי. אם פתחתם בגוגל את השם של היזם ומצאתם עשרות תביעות על ליקויי בניה או איחורים במסירה, זה צריך להדליק נורה אדומה.

הדבר השני שיש לבדוק זה עיקולים ברשם החברות או רשם המשכונות על מנת להבין, מול מי אתם עומדים.

אנחנו באלמגורים מתגאים ברקורד נקי לחלוטין: אפס תביעות ואפס איחורים במסירה. עד היום מסרנו בהצלחה עשרות דירות שונות – ללא תביעות או טענות מצד בעלי הדירות. ההצלחה שלנו היא ההוכחה הטובה ביותר לבריאות החברה.

מה עדיף יזם או יזם שהוא קבלן ?

יש יתרון לחברה יזמית שהיא אחראית על הביצוע בפועל כך ניתן ליהנות מכתובת אחת שדואגת לכלל היבטי הפרויקט – הן החזית המשפטית והכלכלית והן עבודות הבנייה עצמן. מעבר לכך, שלושת העקרונות החשובים ביותר לבחירת החברה הנכונה הם ניסיון, גב כלכלי ואמינות.

 

ניסיון

בכל האמור בתמ"א 38 – ניסיון הוא מילת המפתח. אנחנו באלמגורים השקעות ונדל"ן מלווים את עולם ההתחדשות העירונית כבר מספר רב של שנים. התקנות הממשלתיות והפסיקות המשפטיות סביב תכנית תמ"א 38 השתנו בצורה ניכרת לאורך השנים הללו, וצוות החברה מכיר את הדרישות, הזכויות והאתגרים של עולם ההתחדשות העירונית על בוריים. בנוסף, אלמגורים השקעות ונדל"ן מחזיקה בניסיון בעבודה על פרויקטים מול הרשות המקומית במגוון ערים חשובות באזור המרכז.

גב כלכלי

הליווי הבנקאי של מיזמי תמ"א 38 הוא מרכיב מהותי בהצלחת הפרויקט. האינטרס העליון של בעלי הדירות הוא לעבוד מול חברה שמחזיקה בגב כלכלי מוצק ואיתן – כך שתוכל לעמוד בכל התחייבויותיה.

אלמגורים השקעות ונדל"ן שמה דגש מהותי על נושא הליווי והניסיון הפיננסי. החברה נהנית מאיתנות פיננסית גבוהה ויחס חובות נמוך וכן יכולה להבטיח ליווי בנקאי מלא וסגור במסגרת שותפות עם בנק הפועלים. השותפות הפיננסית של אלמגורים עם בנק הפועלים הופכת את החברה ליזם בוטיק בפרויקטים של תמ"א 38. במסגרת זו החברה לא עובדת עם קרנות מימון, עוברת בדיקה מחמירה מצד הבנק – וכן נהנית ממימון שוטף וזמין.

אלמגורים מקפידה להעניק לכל בעלי הדירות את מלוא הערבויות השונות בצורה מסודרת וברורה ובראשן –  ערבות חוק מכר.

אמינות

פרויקטים של תמ"א 38 נמשכים זמן רב ומצריכים סבלנות גדולה. לאורך כל מיזם יעמדו לפנינו אתגרים שונים – את חלקם ניתן לחזות מראש, אך אחרים הם בעלי אופי בלתי צפוי. בתוך מציאות זו, אין תחליף לעבודה עם חברה יזמית אמינה ותקשורתית.

צוות החברה חרט על דגלו את המחויבות לאמינות ולקשר פתוח ובלתי אמצעי עם הלקוחות. אנחנו מאמינים כי הדרך היחידה להשלים בהצלחה מיזמים מורכבים של התחדשות עירונית היא לעבוד בצורה פתוחה וכנה עם בעלי הדירות.

bottom of page